Olimp - Hotel Crisana 1981





Comments

  1. buna ziua,ce por spune....am fost si eu la hotelul crisana in olimp in anul 2009.iunie.este superb.am sa revin cu ceva impresii mai tarziu)))

    ReplyDelete
  2. poate cineva sa imi trimita un email (dragosp94@yahoo.com)si sa imi spuna daca acest hotel are internet wirelles sau daca prind unda de la un alt hotel?

    ReplyDelete
  3. trist ca textul acestei vederi a starnit comentarii sterile...
    chiar nu s-a amuzat nimeni citind randurile istete?
    poate am eu un simt al umorului mai ciudat.
    interesant blog...keep the good work!

    ReplyDelete
  4. Foarte tare!Unii nu stiu sa aprecieze adevarul si originalitatea.Cei drept ca si vremurile influenteaza gandirea si ratiunea.In rest ce sa zic:multumesc pentru fotografie.

    ReplyDelete
  5. Un hotel cu circuit inchis atunci ca si acum.Un destinatar care locuia pe ....Bdul.Aramata Poporului. Ce vremuri 🤬

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cine ti-a spus ca era cu circuit inchis?!

      Delete
    2. Hotelul este al Sereiului
      Crișana și Maramureș

      Delete
  6. Geniala carte postala :) Cele 7 hoteluri cu nume de regiuni erau destinate mai degraba turistilor straini, dar cu PCR uri te puteai caza acolo. Intangibile erau cele 3 "lungi", lipite unul de altul - Belv-Amfit-Panor. Azi se pare ca cel din poza de mai sus apartine unui organism care vegheaza la linistea noastra (si Maramures, recent renovat, are tot regim special). Fostul Moldova are in curte o colectie de relicve, mascate de un gard inalt; celelalte 6 hoteluri sunt functionale, un punct castigat. Trist este ca apar mastodonti (vezi blocul de locuinte al penalului B) si, in pregatire, un Olimp Tower (sic !), in spate, spre fostul camping, aproape de calea ferata. Probabil ca si Olimp va avea soarta Mamaiei - incet, dar sigur ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai sa stii ca sudul litoralului va ajunge ca Mamaia. De prin 2018 am vazut ca apar diferiti investitori cu diverse proiecte. Dar ia ghici ce, 99% din proiecte sunt defapt niste blocuri de locuinte. Adica tot sudul litoralului va deveni un fel de Mamaia, poate o versiune mai de buget, sau poate ca nu:) . Oricum zona sudului litoralui nu are foarte multe cladiri deja construite (ma refer la hotelurile construite in timpul comunismului) in comparatie cu mamaia actuala.
      Deci e un fel de rai pentru investitori pentru ca pot sa construiasca in prostie de acum in colo bloculete si tankuri de locuinte inghesuite :)

      Delete

Post a Comment

Populare